pernikahan adalah untuk membebaskan diri daripada kongkongan keluarga merupakan maksud penting bagi aku. seterusnya barulah berkait rapat dengan tanggungjawab. dalam hidup semuanya seimbang; terlepas dari satu bulatan, termasuk di dalam bulatan yang lain pula. biarlah apapun definisi yang kau bagi, akhirnya kau akan laluinya nanti, dengan izin-Nya. Dalam masa dua bulan dua orang kawan aku sudahpun berumah tangga. Tahniah kepada kedua-duanya. Rezeki kaulah dapat dulu.


Kawan Ibnu Sina. After years tak jumpa bolehlah rasa 'nak cerita apa' bermain dalam fikiran. Tapi nasib baik soalan diorang sama je; "kau kat mana sekarang?" dan banyaknya dipenuhi gelak je. Tak tahu pape pun. Semoga berjaya kepada semua kawan kawan Ibnu Sina! Nanti ada yang kahwin kita jumpa lagi.


Tapi yang satu ni GB; boleh jadi Gila Babi, Gong Badak, ataupun papelah, malas nak cerita. Sebab GB ni banyak rahsia!

HIHI!

Comments

  1. Pat aahh Orang Seremban. Hmmm dapnya nasi minyak Seremban + Kota Tinggi (n_n)

    ReplyDelete

Post a Comment

sedia memberi ulasan?

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak