Feb 4, 2016

Hujan di Kuala Nerus dari malam semalam ke pagi. Cuba kau bayangkan keadaan di kawasan kampung tepi pantai bila hujan; angin sejuk, bunyi detik hujan dan kebiasaannya tiada bunyi guruh yang menakutkan. Malam tu kau masuk tidur, lepas bangun subuh esoknya kau tak boleh sambung tidur dan kena mandi sebab kau kena pergi kampus buat kerja. Dengan sejuknya lain, sedih tak dapat sambung tidurnya lain.

Harini aku ke Tanah Bencah Setiu ikut member cari umpun umpun (polychaete). Dah lama jugak tak masuk kawasan bakau. Hyper gila aku main lumpur. Teringin pulak buat video POV masuk ke dalam kawasan bakau. Mangrove swamp is a place that not everyone wants to go and maybe they would watch how we get our hands dirty there. Tapi sayangnya, aku pergi sehari je sebab aku dah tak sabar nak balik rumah nak lepak dengan GB.

Tabah betul member umpun umpun aku ni. Goodluck.

No comments:

Post a Comment

sedia memberi ulasan ?