Feb 14, 2016

Bila nak balik Terengganu je berat je hati ni. Kenapa entah semenjak dua ni rasa puas tu belum ada lagi. Serabutnya macam ada je benda yang tak selesai tapi aku tak tahu apa. Pelbagai rasa dalam satu masa. Oh aku masih belum lagi susun semula senarai fikir yang perlu aku utamakan. Mungkin aku perlukan sedikit masa lagi. Banyak jugak perkara yang aku tangguh tangguhkan. Terutamanya solat.

Kalau aku biar nanti, aku takut tinggal solat pun tak rasa apa apa.

No comments:

Post a Comment

sedia memberi ulasan ?