Stop


you know you can't but you tried.
you know you're broken but you continue.
you know you don't have chances anymore.
so now, please stop, Arif.

stop

Comments

  1. Berhenti jaga hati org utk perkara yg kau tahu mmg salah..jgn ajar diri buat benda yg kau akan menyesal..hati kau paling utama

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar hati ini tak dijaga bila aku tak mampu nak jaga?

      Delete
    2. Hati kau walau mcm mna susah pn kau kena mampu jaga...minxlh tolong Dia,penawar duka, pengubat kecewa..Dia yg xpernah meminta..sentiasa lh bersangka baik dgn Tuhan

      Delete
    3. tak boleh masalahnya. dah cuba.

      Delete
  2. Hmmm..kau harus terus cuba dan cuba dan cuba lg...setiap kali kau merintih pada Dia saat tu lh kau rasa kasih dan sayangNya..serius sbb aku bercakap dari pengalaman aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba dan gagal. betul, kalau sentiasa cuba suatu hari nanti mesti aku akan berjaya kan. tapi malangnya peluang untuk aku cuba tu sekali je. so kebanyakannya gagal dalam setiap perkara. mungkin aku akan cuba lagi? and whoever you are, thank you so much.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kau mesti akan cuba lagi..aku percaya..walaupn cubaan tu kali yg seribu..lps bnyk kali kau cuba dan kau berjaya yg tu yg manis tu

    ReplyDelete

Post a Comment

sedia memberi ulasan ?