Dec 11, 2014

separah

keadaan yang semakin teruk, ditambah lagi dengan perasaan yang pelbagai. parah weh. mungkin kali ini aku perlukan ubat anti depresi mengikut masa yang disyorkan. sebab aku kalau boleh semua ubat aku nak telan, but not anymore. 

selama ni okay je kalau nak buat assignment but this semester is different. since kelas pun dah tak selalu ada, kerja kumpulan pun jadi payah. informasi yang disampaikan pun payah nak sampai, walaupun dah ada group dalam whatsapp, masih lagi bercanggah atau payah nak capai persetujuan. masa yang ada untuk jumpa pun tehad, mungkin ada sesetengah yang selalu jumpa di makmal for final year project laboratory experiment. tapi apapun, semua tu pada aku mungkin persediaan sebelum semua blah cari haluan masing masing. kawan tak semua akan kekal selamanya, but I would always spent few time to reminiscing about the moments we have been through. ha time ni la baru teringat bapak aku cakap "ni baru nak hidup berdikari." *tears*

ok bapak gue ngerti. 

2 comments:

  1. "kawan tak semua akan kekal selamanya"
    ayat yg paling sedih n paling susah nk ungkapkan... tapi, kenangan dengan kawan tu, akan kekal dalam ingatan walaupun kita paksa dri untuk lupakan. walaupun prsahabat tu tak kekal, please, jangan lupakan kawan yg kita telah ada. sebab sekali terputusnya hubungan persahabatan tu, susah nak cantumkan balik. dan ia sakit sangat2 kehilangan kawan kita... apa2 pun good luck.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenangan memang sesuatu yang paling indah sekali, suatu masa nanti benda tu lah yang masih menghubungkan kawan kawan semua. thanks !

      Delete

sedia memberi ulasan ?