Flores

    
pengalaman gua bergaul dengan pendatang asing memang selamanya memberi kesan kepada gua. nilai hidup yang mereka pegang selama diorang hidup memang gua salute lebih lagi ramah diorang kalau dah dapat masuk tu, gelak memanjang. tadi gua jumpa endon ni isi minyak lori. dia dari Flores, Indonesia. bila dia cakap Flores tu kepulauan, terus gua excited. so gua dah set satu hari nanti mesti pergi Flores. selalu lepak dengan bangla, cakap dengan endon pun jadi macam bangla do. sebab bangla ni happening sikit haha.


kadang rasa syukur, boleh fikir nak menikmati indahnya alam. ada orang tinggalkan keindahan tempat sendiri sebab nak cari rezeki.

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak