penangan sang rider

    
gua tahu risiko naik moto tu apa, jadi persiapan gua lebih rapi daripada gua bersiap bila nak jumpa makwe, walaupun gua takda makwe tapi untuk entri kali ni buat buat ada lah haha. apa apa pun rancangan gua nak balik sendiri dah selesai. seronok dia macam nak buat lagi, tapi sejak lepas mak gua tahu, bak kata kakak gua sampai mampus hidupbalik pun mak gua takan bagi haha. apa pun terima kasih kepada kawan kawan gua yang sokong idea gua, walaupun kena paksa.

mana taknya, 521 kilometer gila apa :p

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak