satu nafas untuk terus bernyawa

gua rasa dua tiga minggu gua rasa tak bersemangat langsung. sampai duduk depan laptop buka file close file. gua cuba selidik masalah ni, rasa gua manusia manusia yang ada semester sedikit lah memberi impak kat gua tapi gua tak rasa yang semua ni dari punca yang sama. gua rasa simptom marah yang berpanjangan ni dah mula merebak sampai gua pun tak mampu nak tahan.

jadi gua perhati dua tiga hari ni apa masalahnya, gua jumpa ni. memang punca semua benda ni dari sini, so gua pun lari bersembunyi dari realiti cuba selesaikan masalah ni. dan Alhamdulillah, gua dah sedar apa masalah gua selama ni. eh sekejap, maaf memang gua tak update benda tu kat sini sebab gua ada privasi.

jadi gua nak mohon jangan makan hati dengan gua, gua mintak maaf dua tiga minggu sebelum ni gua pun ada masalah gua yang gua sendiri pun tak tahu nak cakap macam mana tahap dewa punya masalah tu, and those things need to be considered dalam hal ni, sebab kalau gua memang suka kongsikan rasa gua melalui simptom marah yang berpanjangan tu kena tempias tu biasa lah. biasa simptom gua marah berkala tapi entah lah.

jadi kadang kadang gua rasa yang satu ni perlu dididik dengan sepenuhnya, bagi makan nasi, dan gua pasti dia akan kembali macam biasa. cuma ambil masa. cuma ambil masa untuk bernafas kembali untuk terus bernyawa.


yang itu ini gua cerita tu hati.

Comments