few more days to go

    
went thru some of the earliest entries. aku rasa aku start blogging masa aku nak masuk mrsm rasanya. memang poyo lagi ayat masa tu. yang banyak bagi inspirasi pada aku dulu ialah Izzati. aku suka cara dia olah ayat walaupun nampak biasa tapi rasa nak baca tu ada. tak tahu lah mungkin masa tu balak dia geng geng A Samad Said gitu. aku jugak selesa kalau bergaduh dengan dia, tapi entahlah, salah aku semuanya dah renggang, semuanya. tapi sayangnya baru baru ni, dia dah delete account blog dia. so aku perasan aku tanya kenapa, dia kata dah tanak blogging. 

tapi bila aku baca entri entri lama rasa muda, ulang ulang benda yang sama. tapi yang paling aku rasa galak pasal cinta ah haha. sebenarnya aku lagi banyak idea masa aku "obses" dengan dia entahlah. tapi apa pun aku rasa nampak bodoh tu tak salah, cuma jangan kacau orang la. sekarang ni aku rasa pengabaian perlu dilaksanakan. ambil peduli, susun dan seimbangkan supaya tak jatuh. 


gua rindu makhluk makhluk kat atas ni. sebab makhluk makhluk ni buat gua rasa ada keluarga,masa gua jauh daripada keluarga. 

sebab sakit sebenarnya jatuh ni. 

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak