cerita sementara

    
so semenjak dua ni gua banyak tidur, sebenarnya gua paling benci tidur petang. masa gua kecik kecik dulu gua selalu tinggal kampung masa tu rumah nenek gua kayu lagi ada beranda bagai dan rumah tu memang paling banyak ah kenangan gua masa kecik. gua memang lasak, tapi tak banyak cakap. oh maaf kali ni gua bukan nak cerita zaman kanak kanak gua (well maybe one day I will post those entry).

biasanya gua akan describe satu satu kawan yang gua sayang. even if they don't sayang gua, tapi at least gua appreciate diorang but eversince tak pernah lagi ah kawan yang gua describe kat blog gua ni tinggalkan gua cuma ada dua tiga cerita yang gua tak tahu apa puncanya, gua hilang mereka. tapi kali ni lain sikit mungkin sebab ada yang baru nak membesar, baru reti membaca, baru nak bla bla, jadi gua rasa macam takda selera nak buat entri pasal diorang. tapi gua tahu satu hari nanti gua akan cerita pasal diorang pada pembaca sekalian (ceh macam ada orang baca, gila). 

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak