hope that seems lost

    
harapan tu memang ada dalam semua orang termasuk gua. tapi sebenarnya gua hairan kenapa ramai orang yang mana dia takda langsung berusaha dari awalnya, kemudian berharap pada pertengahannya, dan harapan itu bersinar pada akhir cerita. gua tak rasa sinar tu hadir dengan sengaja. I can't believe, but it just did.

gua sedih dengan apa yang gua rasa, well everyone does in certain point, we just have to accept what happened. though, sekarang gua jarang rasa bermotivasi, setiap hari hadir perasaan tak puas hati. gua pernah sekali try to get over what are the things that messed with my head but gua rasa world here is so much different with what I had before. tapi gua bernasib baik ah, ada member yang faham gua, kadang kadang still gua rasa semangat tu yang tegakan tulang tulang gua kat sini daripada yang selalu nak patahkan semangat gua je setiap hari.

anyway, let's try again next semester, with a new hope, after a long break we have. gua janji siapa siapa yang menghalang gua semester depan, gua akan pilih di antara jari jari gua yang terbaik untuk di pamerkan untuk tatapan mereka. and to all who have been supportive towards me, direct or indirectly I would like to thank and I can't let this end without anything to smile when we're old, love. Sekian.

gua tak pernah salahkan takdir. jadi jangan risau, gua buang sampah awal awal. 

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak