bersedia?

    
manusia berfikir berpandukan pengalaman yang ada pada diri dia. dan aku lebih suka melihat bagaimana cara orang berfikir selain daripada cara manusia berinteraksi dan meluahkan emosi sebab aku tahu bakat berkomunikasi dan menyampaikan idea bukan ada pada semua orang tetapi pada yang telah diberi oleh-Nya. Sebab itu jangan menilai pada kulit buku. 


sebenarnya aku letakan satu jangka masa yang panjang dalam rancangan hidup aku. aku berhadapan banyak keajaiban daripada kau, dan kau tak perlu menundukkan aku dalam situasi yang mana aku tak sanggup mejatuhkan kau lebih dari yang kau mampu fikirkan. jadi aku rasa masa ni sesuai aku melangkah sedikit terpesong, dan kau akan tunduk malu dengan apa yang akan berlaku.

aku tak minta kau berhati hati dalam mencari identiti aku sebab aku pun belum habis meneliti apa yang ada pada diri aku. O Allah guide me. Ameen.

terima kasih jadi bahan eksperimentasi aku.

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak