May 23, 2011

keluhan lelah


cukuplah hentikan keluhan kau, resah yang bagaimana kau impikan? resah yang tiada tangis?
kadang kadang aku cuba mengambil perhatian kau, tapi sebesar mana aku cuba menonjol, kau takan pernah rasa akan kehadiran aku. aku juga bercinta, tapi aku mencari cinta yang mampu memberikan aku senyuman dan membuat aku melonjak gembira akan kesudahan cinta-Nya. dan kau bukanlah sesuatu yang kekal, kau juga akan mati. kau juga tak mampu berdiri tanpa keizinannya. jadi kau juga tak perlu resah dan gelisah kerana Dia mampu memberi kau segala gala, galanya.

so shut up and :)

1 comment:

  1. ehem.. ehem..
    okay,, I keep my mouth shut.. hahahahahaha...
    tak de laa gurau je.. Mengenang sejarah silam ke? hee..

    Btw, just nice words.. Thanks for sharing...

    ReplyDelete

sedia memberi ulasan ?