lepaskan kata kata

burung. itu analogi yang tak berani. okay satu langkah akan mengubah jarak, dan daya juga dihasilkan, selain pertukaran tenaga kimia kepada tenaga kinetik. tetapi sejauh mana jarak yang telah kita hadapi, berapa jumlah daya yang kita telah hasilkan dan berapa banyak bahan kimia yang digunakan untuk mengubahnya kepada tenaga kinetik.

adaptation in life is pain. if i ask u what is the thing that u have, is very hard to let it go? sometimes people answer 'oh of course lah my girlfriend', 'oh phone kot', 'entahlah', what ever it is. for me, memories. yes. experiences, maturity, everything's memories that i won't, or couldn't let 'em go. tak tahu lah kalau kau senang lupakan memori dulu, memang kering ah, aku respect laju laju haha.

ok pakcik spm dah mendarat, walaupun landasan yang aku bina tak kukuh mana pun tapi yang penting pakcik spm dah selamat mendarat kan. satu titik mula kedewasaan, yang aku takan dapat semudah tu kalau aku tak harungi 2 tahun kat serting. lots of thing i had learnt there and those were absolutely sweet memories.

so im gonna say thanks to all of u there, mrsm serting's students, teachers, my best friends who were sometimes having fun, bla bla with me. those will be permanently in my heart, ever. mish u lah :(


Comments