the dying world


tahniah ok kepada pelajar lepasan tingkatan 3 yang dapat result cemerlang, but the biggest success is the success of being a mu'min. we know that doa is a weapon for MU'MIN. but why our doa isn't answered by Him as we are muslim. ok simple question from me, do we care about solat? ok not the solat sunat one, but the fardhu? kalau solat sunat hari raya cukup pulak =.=


the sentence labeled as the embers. "wth?" ah aku dah tak kisah apa orang nak cakap, yang penting aku tahu dan aku ambil tahu tentang semua yang akan berlaku dalam masa beberapa tahun ni. rajin rajinlah google kat internet pasal kiamat

dunia ni dah tak lama dan filem 2012 juga mungkin adalah satu amaran kepada kita manusia jadi apa apa pun kembali kepada agama sebab kita dah jauh banyak, sangat banyak dan untuk kembali to the real path, sangat susah sebab kita semua dah berada di dalam kawalan 'mereka'.

cuba kita fikir kenapa susah nak amalkan islam yang sebenar. maksud aku islam yang sebenar tu islam pada zaman nabi, para sahabat. tahu tak? sebab tak tahu jadi rasa bosan dan bodoh je nak baca artikel aku kan

paderi dan paus dah mula rancang semua ni sejak daripada kewafatan Nabi Muhammad SAW lagi. jadi tak mudah kita nak gagalkan rancangan yang telah dirancang dengan sangat teliti sejak beberapa ribu tahun dulu. dan rancangan 'mereka' hampir berjaya dan menunggu otai mereka Dajjal(antichrist) untuk keluar. sebab tu kita rasa susah nak amal agama zaman ni, because we are already in 'their' game even though aku pun tak mampu nak keluar daripada circle 'mereka'. tak rasa pelik ke kenapa pemerintahan, pakaian, keagamaan kita sama macam 'mereka'? sebab 'mereka' memang nak jadikan kita sama dengan 'mereka'. so apa pun aforesaid kembali kepada agama dan berpeganglah pada Al Quran dan Sunnah. malas nak cerita lebih nanti kata aku tipu pulak


dah lama tak baca Al Quran dan Hadith kan.

Comments