tolong baling cemburu kau ke bawah

dulu kau kata aku ego? kau betul, aku egois
aku tak pernah fikirkan perasaan engkau
engkau sentiasa memikirkan perasaan aku
terima kasih kawan tapi aku rasa
kau tak pernah fikirkan semua ini
sekarang engkau dah dapat apa yang engkau mahu
tiada lagi masalah yang perlu kau fikirkan
tapi kenapa masih perlu kau menimbulkan masalah lagi?
aku tak pernah tahu engkau dah memegang erat hati dia dulu
aku cuma tahu melalui orang, kata kata yang mudah membohong
dan bukannya daripada mulut engkau sendiri, kawan :)
engkau dah dapat segala galanya, apa lagi yang engkau mahu?
engkau takut aku rampas dia daripada engkau? tolong
daripada engkau takut, sepatutnya engkau berfikir
tentang masa depan engkau dan dia akan hadapi nanti
tak perlu lagi engkau risau tentang masalah hati kerana
tak mungkin, aku yakin dia tak mungkin beralih
daripada terus memandang engkau
jadi aku nak engkau tahu, tak mudah seorang wanita
untuk kembali setelah dikecewakan oleh seorang lelaki
dan engkau perlu hargai semuanya sebelum semuanya pergi

Comments