Mar 21, 2010

kan itu perasaan

well, all of us have a feeling. jadi tak perlu risau kerana perasaan itu akan datang bila sampai waktunya. cuma masalahnya sekarang, macam mana kita nak salurkan perasaan tu? macam mana kita layan perasaan tu? dan macam mana kita zahirkan perasaan tu? it is a complicated matter guys. it can't be described by words. boleh tak korang bagitahu aku macam mana rasanya bila sakit? sedih? gembira? sayang? come on dudes, tell me.

jadi konklusinya, aku rasa (sekadar rasa) perasaan tu tak mungkin dapat disalurkan melalui perkataan. words :) just only a little smiley u wrote, it doesn't mean that u re happy. u know hows my feeling right now? NO.

'channel your feelings through your body' huh, it isn't a big deal. mata, sangat sempurna. mata tak pernah menipu. walaupun kau berpura pura gembira, hakikatnya kau sedih, mata akan sedih. tak perlu menipu lagi kawan kawan. share your sadness and happiness with someone u trust. and that will be great. okay :)

im goin back to serting. tata~

21 march 1988

happy birthday, my eldest brother
muhammad afif bin samshuri

abang aku okay :)

Mar 20, 2010

i don't want this moment please

i miss you so much :(

serting lagi -.-

Mar 19, 2010

i will

r : i felt guilty. i didn't give u anything. what do you want from me?
a : i want you.
r : gimme a time.
a : i am waiting!


i will do anything for you, i love you.

happy birthday

19 march 1993
nur izzati binti zaaba

Mar 17, 2010

esh aneh aneh lah

kadang kadang luka
kadang kadang gembira
boleh saya tahu kenapa?

hey fuck off

slapped and kicked. it is nice isn't? :)

thanks

Mar 16, 2010

klimaks jiwa kacau

kepetahan lidah yang bodoh
jeritan hati yang resah
namun malam tetap membisu
sungguh usaha telah dikerah
mahupun otak telah dipecah
masih belum berhasil
setiap satu aksara
membawa seribu minda
jadi, lelahkan ego anda
supaya kita dapat terus bersama

'tolong panggilkan dia'

Mar 13, 2010

maaf

kau malaikat bukan? kau tak pernah melakukan dosa. aku tahu kau memang sempurna. tapi aku lebih memandang kepada apa yang kau beri kepada aku. bukan material tetapi ihsan. bukan di hadapan sahaja, malah di belakang aku. sedangkan kau menghina perlakuan aku yang sebenarnya kau pun sama. jadi aku tarik balik kata kata aku tadi dan aku lemparkan semula, kau syaitan, menghasut dan berpura - pura. aku ingat lagi apa yang kau nasihat pada aku dulu. cuba kau renung dan pantulkan ia semula kepada kau sendiri. aku tak kata aku tak pernah berdosa, tetapi sekurang kurangnya aku tidak berbangga dengan dosa dan tidak membebankan persekitaran yang semakin hari semakin muak dengan tingkah laku bodoh kau. dan aku percaya kepada hikmah daripada sebaris ayat ni 'si bodoh akan digemari dengan orang orang yang bodoh'. MAAF.

serba sedikit terpalit pada baju aku. aku tahu, nanti aku basuh.

gangsa sahaja

separuh akhir dikalahkan pesilat dari mrsm pengkalan hulu. haih, kenapalah kau sapu aku awal awal. tapi aku nak cakap, jatuhan kedua tu batal okay. masa tu juri terlelap mungkin. penat je aku batalkan tangkapan kau. jadi secara ghaibnya aku menang tau haha.


gangsa okay tak :)