upgrading

    

aku nak belajar tapi tak tahu daripada mana aku patut mula. haih. aku faham bila aku baca tapi bila nak jawab soalan macam hape entah dia tanya. merapu banyak. aku macam dah nak give up dah. SPM peduli apa aku haih nak aje macam tu kan. nak catch up semua subjek kan payah, dah lah masa dua tahun je bagi macam tahi je. dah dapat B kena dapat A pulak. dah dapat A nak A+ pulak haih manusia. nak tak nak kena lah usaha betul tak ?

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak