Posts

Showing posts from September, 2009

akustika

aku tahu suara aku rabak.
tapi tak salah kalau aku nyanyi kan?
hahahahahahahahahahaha.


video
zee avi - kantoi cover



salam eidulfitri

hari raya kali ini best.















BUKIT BESAR, Kulai, 1 Syawal

kemeriahan jelas ditunjukkan oleh sanak saudara di pagi syawal, makan, mandi dan seterusnya ke masjid. takbir raya bergema di setiap penjuru masjid, laungan takbir imam mendahului dan diikuti orang ramai, aku pun selit selit takbir, haha. satu keajaiban (selama ni masjid lengang tiba tiba penuh sesak pulak -__-' haih). balik dari masjid, bermaaf maafan. ayah ibu banyak dosaku padamu, jadi zero zero okay. yes ! kemudian, HAH DUIT RAYA ! aku ingat tak dapat (dah besar lah) tapi aku beratur hujung hujung haha penuh jugak poket aku. pastu ke kubur. atuk, saya rindu atuk. sob sob.


2 Syawal
haha selamat hari lahir, ibu ! 21/9 cantik je time raya hari lahir.


3 Syawal
semua ahli keluarga Hajah Ramlah (nenek saya tu jangan kacau >:D) bersatu bermuafakat berganding bahu berkumpul mengeratkan silaturrahim antara keluarga. perjumpaan besar macam ni bukan selalu, jadi kata sepakat telah dicapai JOM BUAT BBQ malam ni. wah wah semua seronok.


video

sedikit berita ...









ayam ikan udang sosej dan pencuci mulut.


bersama sama menyibukkan diri membantu.


wah ayah masak !

semua sedap !


akustika daripada arif dan amir hah hah


4 Syawal
pagi itu indah seperti biasa, satu demi satu keluarga beransur pulang ke rumah masing masing. tinggal pak cik Razif (pak su) dan nenek. semua ni menjadi memorabilia untuk dikongsi dan disimpan di dalam kotak hati supaya kita dapat mengimbau kembali apabila terlupa, maklumlah manusia.


bila nak buat lagi ?!

laluan kali ini bukan luahan rasa, perasaan, cinta dsb. tetapi sedikit cerita untuk dikongsi bersama.
mungkin kau seorang pencerita, pujangga atau menjadi cerita kepada pencerita. tapi kau perlu tahu bahawa aku pun boleh menjadi pencerita.

martial art

this is real!
dont ever try this at home, please!
video

first : haziq vs mukhtar
last : arif vs haziq


lame berlatih woo

karnivor



betul, kami pemangsa.




maaf kawan, saya lapar.

*buah naga warna merah kan ? ho ho

ramadhan di perantauan

pasti memenatkan. satu perjalanan hidup yang mencabar. alah bisa, tegal biasa. 14 15 16 september ujian selaras 2 semester 2. mengharapkan peningkatan sempena ramadhan yang penuh baraqah. 17 september nentikan kepulangan aku wahai kamu kamu di sana.