Berkhayal

    
tadi aku ke masjid seperti biasa malam ni malam nifsyu syaaban so, kenalah rajin rajin lah sikit. aku pergi bersama teman lama syafiq, hanafi dan arif? <-- ada="" aku="" anta="" arif="" baca="" balik="" berempat="" besar="" borak.="" borak="" cerita="" consider="" dia.="" dia="" din="" ditunggu="" dulang="" dulu="" habab="" hadapan="" haha="" hanafi="" hantar="" isyak="" jam="" je="" jugak="" kami="" kat="" lah.="" lah="" lalu="" lepak="" maghrib="" makan="" motor="" nak="" nama="" ngan="" pas="" pastu="" pegi="" plan="" rumah.="" rumah="" saat="" sama="" sampai="" satu="" sebenarnya.="" sekejap="" semua="" solat="" span="" syafiq="" tak="" then="" tun="" uma="" yang="" yasiin="">. kau tiru masa pekse pik! takpe takpe. haha. dia balik pukul 11 sebab nak sekolah kan esok. aku tak kesah lah sebab masih 'bercuti' kan haha.

tiba tiba je teringat masa peperiksaan akhir semester 1 masa tu. boleh lah. cuma memperbaiki rekod peribadi. huh. menyesal tak belajar betul betul. asyik main cubic je masa tu. mengong tol. menatang cubic tu hot lah jugak. aku tengok sekarang dah jadi budaya kat mrsm serting nuh. sume tiru aku, haha. ni ha result exam final sem 1 (peperiksaan pertengahan tahun) aku hari tu :

bahasa melayu - 69 B amat baik
bahasa inggeris - 66 B amat baik
p.agama islam - 73 B amat baik
sejarah - 60 C+ baik
matematik - 78 A cemerlang
matematik tambahan - 54 B amat baik
fizik - 74 B+ amat baik
kimia - 55 C baik

biologi - 72 B+ amat baik

yeay add math dapat 54 -__-


ha nilah semua. aku benci sejarah. memang fedup nak menghafal fakta. kalau biologi senang lah sikit kan.. ehem. walaupun fakta tapi ia menarik. cuba tanya perintis sains ni. hoho. pointer aku sekadar 3.07 sahaja. sob sob. aku azam nak dapat 3.50 > dan dapatkan sijil penghormatan pengetua! ape pun aku nak berusaha dengan lebih kuat lagi supaya dapat perbaiki masalah di atas ni. leceh betul. jumpa lagi.

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak