Balik balik

    

mrsm serting aku datang! ya aku tahu seminggu sudah aku berada di rumah. sekarang masa untuk teruskan perjuangan aku. err aku takde jawatan apa apa pun kat sana aaargh! gile mana aku nak korek markah Ko kurikulum ni <-- -="" .="" 22="" 29.8="" ada="" add="" adoi.="" agama="" ajak="" aku.....="" aku="" amik="" amin.="" amp="" apa="" badan="" balik.="" balik="" banyak="" barang="" basikal="" belajar="" benci="" berhenti="" berjumpa="" bio="" biro="" borang="" cikgu="" cuti="" dah="" dan="" dapat.="" dapat="" datang.="" disiplin="" fizik="" garu="" gila="" haha="" haziq="" hidayah="" hidup="" hokhok="" homeroom="" huh="" index="" ini="" jugaa.="" jumpa="" kalau="" kan.="" kan="" kat="" kawan="" kejar="" kemas="" kepala="" kepimpinan="" ker="" kimia="" kita="" kot.="" kuarantin="" lagi.="" lah.="" lah="" lain="" lembaga="" librarian="" lul="" maa.="" macam="" masa="" math="" mengayuh="" merapu="" naik="" nak="" nani="" nasir="" nasrul="" ngan="" ni="" okay="" pasti="" pelajar="" pembimbing="" percubaan="" presiden="" pun="" r="" rakan="" sabar="" sad="" sahaja="" salam.="" sama="" sebaya="" sedap="" sekali="" selamat="" semua.="" so="" sobsob.="" span="" subjek="" tak.="" tak="" tapi="" tau="" temuduga="" tertinggal="" tu="" tunggu="" walaubagaimanapun="" wee="" well="" yang="" yeah.="" yeay="" yelatu.="" zy="">

Comments

entri yang popular

tak boleh

cubit pipi kau

Stop

faham tak